STOLT :)

Såå STOLT över mig själv idag!!

Va superduper nervös inför tandläkarbesöket idag men gick som en dans :) Skulle få lugnande å jag brukar inte vara den lättaste att "lugna"...samma visa denna gång, fick t om en x-tra tablett hehe. Men eftersom han förra gången sa att -om du inte klarar detta med det lugnande så får de vara. Eftersom jag blivit kallad bl a för hajen och Taggen så tänkte jag att, NEJ nu KÖR VI!!! SÅ...nu är framtänderna provisoriskt fixade :) Så den 16/12 blir det rotfyllning och fixande av tänderna - under narkos - TACK!! Sen blir det ytterligare en omgång rotfyllning...men mina porslinsframtänder får ni först skåda om ca ett halvår...*längtar*.

Nu har jag precis satt mig i soffan, lite slappa efter städande i lyan - doftar ljuvligt :) Får ju finbesök ikväll, Malin å Eva kommer vid 8 :) Då blir det IDOL å massa tjejsnack :)

Dags att göra ngt att äta tror jag, magen skriker efter en god fredagsmiddag :)

Ha en mysig fredag!!

Massa Kramar Carran!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback