07:30

Mmmm, då ringer det på dörren och "bredbandskillarna" är här!Visst ju om det så var uppe halv 7...stackars mina bebisar som e instängda i badrummet :( Men har tagit in mat, vatten å deras korg så det verkar va OK, e iaf tyst där inne :) Nu gick dom! De sa att det skulle ta 4h...tog ju bara 1 1/2 h ca...jaja, ska släppa ut missarna...

Så nu är de ute i det "fria" igen...märktes att de blev glada :) Bebisarna!

Va kaos med stor K igår på jobbet. Som jag tidigare skrivit så har det skurits ner från 4 personal till 3...va bokstavligt talat gråtfärdig!!! Ska det va så? Hinner inte ens prata med de boende, de e "Hej å hej då" typ...kvalité? NEJ!!! Ikväll ere dags igen, ser icke fram emot det! Fortsätter det såhär så säger jag upp mig. Har börjat få tillbaka magvärken igen, inge bra tecken!!! Jaja, TUR att man har KANON arbetskollegor som mer e som polare, de e ett STORT +!!!

När jag kom hem igår, 1h senare än vanligt (!) så var jag helt slut! Satte mig å försökte varva ner men icke då...snälla Jimmy hade bränt Twilight - med det bortklippta scenerna :) , Dirty Dancing 2 och The Notebook. Gulle :) Så han kom över vi 1-tiden, drog på Twilight å jag somna som en stock, va så tryggt med sällskap efter denna hemska kväll! Tack Jimmy! Så har med andra ord inte sovit många timmar...kanske 3...:/ Så ska ner en sväng till centrum strax sen vila inför kommande bravader på jobbet! Jävla pack som ska sitta och bestämma! Undra om de ens bytt en blöja i hela sitt liv???

Halv 2 kommer kusin Heidi över på en fika, va så längesen. Ska bli mysigt :)

Hörs senare :)



Kollegan Lottas söta son Andreas :) Sötare får man leta efter :) Satt i mitt knä hela mötet förra veckan och kasta bullar på mig :) Riktig liten busunge :)




" Never Alone Always Alone"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback