Draft: Okt. 25, 2009

Hej folket!

2009´s tråkigaste lördag har ÄNTLIGEN passerat!! Usch säger jag bara...e löningshelg å många har dragit in till stan. Blev tillfrågad av nåra att haka på men eftersom jag får lönpå TISDAG så kundejag ju glömma de! Har ist bara suttit här i soffan, surfat lite å kollat TV. Men nu, precis nu fick jag ruskigt mkt lust att hämta ner täcket å gosa in mig i de, bunkra upp me lite cola å chirre å sn slå på Twilight...å PRECIS de ska jag göra nu:) Haha, fjortis tänker ni :) Får jag väl va de då :)



Linda; snart smäller de :)

Den här killen e inte så pjåkig han heller å han e me en hel del i nästa film:)


INTE fy skam:)


Åh imorn, lr idag blir de ju, fyller min Bellsibubb hela 24 år...GRATTIS min älskade syster!!!

Syskonkärlek:)

Glöm inte att ställa tillbaka klockan!

BAMSEKRAM









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback