Vill ha

Som ni säkert vet vid det här laget så är min mage TOTALT ur funktion...SÅ Mallan tipsa om en vetekudde, men jag har ju ingen...den e spårlöst försvunnen :( MEN så visa Mallan sin fina...vill osså ha...så här ser den ut...


Jag vill ju självklart ha i färgen lila :)

Hitta en annan söt oxå...


Så söööta...bara att stoppa in i mikron i ca 2 min så vips, va den varm å gosig :) Myspys med en värmande nalle på magen :)

Jag som e så frussen hitta de ultimata tofflorna :)


In me dom 2 min i micron å den kalla vinterkvällen e räddad :)

Hitta lite annat smått å gott :) Tog bara me några för det finns sååå MYCKET :)





En fin lampett, vill dock ha 2, och en spegel i mitten (till hallen). Supermysig slinga å en cool "måste-ha" termos :)

Mina bebisar måste ju oxå få ngt...



Så gulliga :)

Och ni har väl inte glömt att det är Fars Dag snart, nämligen söndagen den 8/11. Det här e 2 saker jag funderar starkt på att köpa till min pappis :)

1.


En ölkylare, ölen blir kall på 5 minuter, perfa ;) (vill osså ha hehe)

2.


Ett "Pappa-Album" där man kan sätta in fina kort, skriva saker mm...ett fint minne!

Ja a ni, på denna sida kan man hitta julklappar & presenter må jag säga...finns även VÄLDIGT mycket "vill-ha-saker" :)

Neee, nu har jag nog tagit igen några utav de sovande timmarna för börjar bli trött i ögat...

Sov sött & vakna inte blött ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

Åh så fina saker! Var hitta du det där kära-pappa-albumet? Precis sånt jag älskar att pyssla lite extra med :) SES IKVÄLL!! Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback