21.40

Ja, då går planet som även lilla jag skulle sitta på :/ Life´s a BITCH sometimes!!! Men är glad att Bella, Oscar å Göran kommer iväg iaf...men jag vill ju oxååååå...

Ja, medans de sitter å väntar på att planet ska gå så sitter jag här, framför min vän datorn, kollar jag på IDOL. Får nöja mig med det! Desto roligare blir det imorn, då ska jag träffa H. å glömma London för en dag :) Blir middag å film :) Myyys!

Min käre far va här på en snabbvisit, vi få rätsida på alla jävla försäkringskasan papper. Hade papper över hela köksbordet å vi båda satt å klia oss i huvudet. Kom fram till att jag får gå upp tidigt imorn, gå till chefen å se va tusan de e för årslön hon räknat ut...hon verkar ha räknat me lill-tån! Sen bär det av till doktorn, va nå knas på ett intyg å sen tåget in till F-kassan så allt blir rätt från början, så det inte kommer pappaer tebax som säger att "det här å det här stämmer inte".

Kommer va helt slut i möra! Men blir ju desto roligare efter :)

Ses/hörs kanske senare :)

Pussar carreBarre!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj hej! Hoppas att det löser sig för dig! Håller tummarna, fk är skit! HAft jättemkt problem med dem också..

Kul o läsa lite i din blogg också! Jättekul att du läser i min då o då :)

Stor KRAAAM! // Bettan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback