Äsch, tar nå fler va? ;)

Nymodigheter i sandlådan

En dag när Tobias och Ingrid satt nakna i sandlådan frågade Ingrid:
- Vad är det där du har mellan benen?
- Det är mitt avloppssystem, svarade tobias.
- Så omodernt... Mitt är inbyggt.


Tänk om livet var ett spel och du var tärningen. Då skulle jag pussa dej för tur, och rulla runt dig på bordet och hoppas på 6.


En kvinna gick till doktorn för en uppföljning av hennes tidigare besök. Doktorn hade skrivit ut testostron (manligt hormon), men kvinnan tyckte att bieffekterna av den nya medicineringen var aningen udda.
- Doktorn? Hormonerna du gav mig fungerar jättebra, men jag är rädd att du ordinerade för stor dos. De har gett mig mer hårväxt.
- Det är helt normalt, lite hår är en vanlig effekt när man tar testostron. Får jag fråga var..?
- På mina testiklar... Och det är det andra jag vill prata om...


- Vet ni vad äldre kvinnor har mellan brösten som inte yngre kvinnor har?
- Naveln!!


Trippelfel

En kvinna berättar för sin väninna:
- Min man är 300% impotent.
- Va?! säger väninnan. Inte kan man väl vara 300% impotent?
- Joo då.. igår var han bara 100% impotent men så ramlade han i morse, bröt alla fingrarna och bet av sig tungan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback