Blir inte alltid som man tänkt det...

Ciao folket!

Lördagkväll/natt och jag e ensam å självklart vaken. Har nyss tittat klart på "Män som hatar kvinnor". Satan va bra den va! Säger som mamma; Det var den bästa filmen jag sätt på väldigt länge! Har ju 2 biobiljetter liggandes här hemma, den ena e paxad, den ska gå till "New Moon" i november med Linda :) och den andra, den kommer nog gå till "Flickan som lekte med elden". Hoppas den e lika bra! Kan ju ibland va svårt att "slå" den 1:a filmen! Och hoppas "Luftslottet som sprängdes" oxå kommer, e ju en fortsättning på 2:an så det borde den ju :)

Ikväll skulle jag egentligen vart hos Nina å firat hennes 26-års dag. Hoppade in i duschen, tog fram kläder å sminkade mig. Sen bara började jag bara må skit :( Pallet snurra, frossa, mådde illa å hade sån konstig smärta i bröstet, ja, ÅNGEST!! Så, jag blev liggandes på soffan...heeela dagen å kvällen. Endast fått i mig lite O´boy å 2 mackor...kvicknade till å kollade på en konsert med Tina Turner. Fan va cool hon e! 70 bast å det tempot, shit! Ock vilken kropp kvinnan har, ja, en å annan plasikdoktor måste ha vart där å gjort sitt jobb, men ändå :) Men konditionen, den kan man inte trolla med!!

Igår tog jag bussen till familjen för att käka varma baguetter med skinka, tomater å mozzarella...ja å självklart en MASSA vitlök...MUMMA :) Åh vad gott det var! Pappa försökte även tvinga i mig Öländska kroppkakor men nix, det skippade jag! HUA! Ett å annat glas rödvin slank ner oxå :) Sen på bussen igen, möta Kristina å gå till Sportan! Va helt oförberett. Men vi knata dit å dansa till den jävla dj:n som bara kör 90-tal...ok 1-2 låtar men i 3 TIMMAR...neee tack!! Men vi gjorde det bästa utav allt och hade en riktigt kul fredagkväll på Sportan :) Så fick ju parta liiite denna helgen iaf :)

Undrar va Bella & co gör nu? Sover kanske!?! i sina tält HA HAHA :) Va ju Farmageddon-festivalen ikväll, som jag sååå gärna velat gå på :( Nästa år, då jäklar!!

Nu ska jag klättra upp i min oerhört osköna, gnissliga säng å försöka sova lite. Imorn bär det av hem till Malmskogen igen, käka lite å träffa farmor :) Kanske man hinner med en dejt me Mallan oxå ;) Skulle va mys!
 
Usch vilket tråkigt inlägg hehe...jaja, nu får det va!

Booomschackalack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback