Buona Sera

Ja, go´kväll folket!

Fredagkväll! Jobbpasset slut, myskläderna e på, ljusen e tända, liiite chips och fanta står på bordet, har Siri liggandes brevid mig, Freja ligger i sin "myshörna" och filmen "Derailed" (som sägs va bra) ligger laddad i DVD:n...kan det bli så mkt bättre?!? JA! Om H. hade vart här som planerat men han har gått å blivit sjuker så får träffas när han har blivit frisker igen :) Hoppas snart! Har ju så kul tillsammans :)

Nåt mer jag saknar är godis, brukar nästan aldrig va sugen på det men just NU e jag det...CHOKLAAAD, *vill ha*. Varför just NU när allt e stängt? Inte så att jag tänker knata ut SJÄLV i "ghettoberga" en fredagskväll/natt för lite choklad...näe får nöja mig med det jag har!!
 Ett täcke å krypa ner under vore inte fel, ska hämta det...så, nu e täcket på plats :)

E fortfarande lite uppe i varv efter 1:a kvällspasset sen i maj. Måste erkänna att jag va lite ringrostig hehe, glömde larma av å lite småsaker, men de blir säkert bättre i möra :)

Ang. besöket hos magdoktorn så var det helt i onödan (men fick iaf 1 kaffekopp på donken hehe)! Ja, jag gick verkligen upp halv 7 HELT i onödan. Hade 1:a besöket på dagen så de hade inte hunnit ringa och säga att hon va sjuk...liiite smått IRRETERANDE! Så gick till donken å käka frulle, sen tåget hem, handlade å väl hemma somna jag som en bebis å vakna på tok för sent. Skulle ju ut å gå juuu...men men, får ta det imorn istället och då vill jag gå 5:ans spår. Vill bli av me dom här alldeles för många x-tra kilona som satt sig som fina volanger på kroppen som jag INTE tycker e så fina! Dom ska väck! Linda å jag prata om att köpa simkort...så härligt att simma. Tror bestämt att jag var delfin i mitt förra liv :) Alla ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR delfiner å när jag väl är i vattnet kan jag inte gå upp, älskar att simma å busa i vattnet, precis som just en delfin :) Ni som va me på Cypern vet precis vad jag pratar om :)

Nej men just ja, jag skulle ju se film :) Den här musiken som är i början när man ska välja språk osv börjar bli smått jobbig så bäst jag drar igång filmen...

Hoppas att ni andra haft/har en UNDERBAR fredag...:)



De e jag som e snyggingen till höger men det visste ni väl redan ;)



En lite finare bild :) När jag nu såg den här så blev jag oerhört sugen på att börja måla igen...har ju alla grejjer och ljuset i lgh e ju kanon, förutom på kvällen men det e ju lätt fixat! Har även en bra plats för grejjerna i min STORA lgh :) Nej men finns en plats här som e perfa...ska fasiken hem å rota fram grejjerna. Men måste köpa nya akrylfärger, gillar bäst å måla med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback