En dos av kärlek...

Det har vart en riktigt seg och djävulsk söndag!

Malin var här igår en sväng efter att jag slutat jobba. Hade riktigt kul! Vilken skrattsalva vi körde :) Ojojoj, tror jag skrattade för hela veckan :) Tack Mallan! Jag behövde det!

Sen gick Malin och jag satte mig framför datorn, skulle ha gått hem till Bella & Oscar, de hade lite trevligt folk hemma men jag hade känt mig hängig hela dan och inte minst på jobbet. Ville inte gå själv heller...e inte så ruskigt långt, tar ca 10 min, men det är 10 min för mkt. Och då menar jag 10 min för mycket en lördagkväll, att gå själv! Jag är verkligen inte mörkrädd. Det jag e rädd för e allt skit som händer här i berga, ursäkta uttrycket, har nämnt det tidigare men det har från att vara "mysiga berga", blivit  till "ghettoberga"! Namnet i sig berättar en del så behöver inte gå in på några detaljer!

Såå, satte mig i soffan me datorn, läste lite bloggar å så. Hade tagit fram en film som jag tänkte se men fastna i en blogg, började läsa ifrån början å vips så va klockan hur mkt som helst! En riktigt gripande blogg, om en familj som väntar sitt första barn och tror att allt är frid och fröjd fram till en månad efter födseln, då helvettet brakar lös...Brukar inte lätt få tårar i ögonen/gråta men det föll en å annan tår måste jag erkänna...Läs här...
http://honungspojken.blogspot.com/...Så "en dos av kärlek" sänder jag denna familj!

När jag sedan gick å la mig så börja jag må riktigt jävla pyton :( Kändes som om huvudet skulle sprängas i tusen bitar och hade så ont i hela kroppen, tog 2 alvedon å somna om. Tyvärr blev det en "vakna, somna om, vakna, somna om - natt" så när jag senare bestämde för att "gå upp" så snurra det fint i pallet, trodde ett tag jag var på grönan lr nåt...

I brist på "mänskligt" sällskap (ingen bör ju träffa nån som e sjuk i dessa tider) så fick jag ändå "min dos av kärlek" ikväll genom att prata med mina underbara vänner och Danni på msn, genom telefonsamtal med bl a ett par underbara föräldrar, och genom en film! "Definitley Maybe", en kärlekskomedi med snyggingen Ryan Reynolds :) Den e ju så söt! 

Åh, förlåt, tror faktiskt jag glömde det viktigaste! De 2 varelserna som i vått-och torrt pysslar om sin matte...på olika sätt :) Siri & Freja såklart!

Här kommer lite bilder på dom!



Här är mina bebisar, tyvärr en gammal bild, så lite större är de nu, iaf Frejan ;)



Livsnjutaren Siri :)



Skön stil :) Och sam sagt, nu e Frejan bra mkt större...



Knäppis nr 1. Bra ful du e Frejan ;)



Knäppis nr 2. Jag tror att dessa "lite konstiga stälningar" ligger i släkten, sådan mor, sådan dotter :)

Så synd att jag inte har skivan till mobilen, så jag kan langa in dom i datorn. Har ju bara gamla bilder på dom.

Siri ligger nu på soffan å "värmer" sig under en lampa å Frejan har knatat upp i sängen, hon tycker väl att matte ska gå å lägga sig nångång :) Och det ska jag, alldeles strax1

Hoppas ni har haft en lite mer fartfylld helg än vad jag haft!

TACK för att ni finns, kära familj, kära vänner och kära bebisar :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej babe! Kunde inte stå emot att länka dit jag också, kunde inte koncentrera mig på jobbet på hela dagen utan ville bara läsa mera! Å SÅ SÖTA knäppisar du har där, myys! Hoppas allt är bra med dej å dejtandet ;) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback