Info...

Snodde från Dannis blogg - www.labellabambola.blogg.se :) Har man lite tråkigt e de kul å sitta å pilla me lite sånt här å kanske de e nån som tycker de e kul att läsa :)

...

Skulle du vilja vara längre?
Är ju inte den längsta men jag är faktiskt nöjd med min längd!

Skulle du vilja väga mer?
NEJ!!! 10 kg mindre TACK!!! :)

Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut om du har någon?
Jag har ingen, men klart jag skulle bli ledsen, beror iof på situationen!

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Hahaha, skulle ju inte banga "Patten" (Robert Pattinson) :)

Skulle du vilja dricka dig full just nu?
Klockan e snart halv 7 en tisdagsmorgon så...njae...

TIO KAN

Kan du röra på öronen?
Jajjemen ;) *vift vift*

Kan du slicka dig på näsan?
Nope

Kan du kolla i kors med ögonen?
Yes, men det gör ont så låter helst bli :)

Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja det kan de varkligen göra!

Kan du vara på fest utan att dricka?
Absolut! Så jävla jobbigt bara, se hur alla gör bort sig och bli flamsiga och klängiga. Man tänker, SHIT, e jag verkligen likadan???

Kan dina vänner lita på dig?
Oja! Och jag hoppas jag kan lita på dom! De är A & O i en vänskap tycker jag! Annars e det inte riktig vänskap!

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Ja, har velat göra det sååå länge...så efter ett x-antal träninspass så kanske det sitter ett delfinsmycke i naveln min ;) Time will tell...

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
NEJ :) Fast e det en "tantaffär" man råkar hamna i så kan jag nog hålla tassarna i styr...

HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Hihi...ja :) Men inte om nå "allvarligt"

Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?
De e klart! De e ju världens BÄSTA päron juuu!!!

Har du ett syskon?
Japp, 2 st, Daniella & Isabelle <3

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Tror jag inte...isf "vita lögner". Och det FÅR man!

Har du redan tröttnat på de här frågorna?
Nejdå...

Har du funderat på att någonsin testa droger?
Nej! Men man har ju undrat hur det skulle vara/kännas osv...men jag avstår!

Har du ljugit på någon fråga än?
Ljuger aldrig...som sagt, "vita lögner" ibland, men de e tamejtusan sällan!!!


VEM

Vem av dina vänner har du känt längst?
Oj, svårt...jag vet faktiskt inte. Emelie, Bellas & min gemensamma kompis, har jag ju sett sen hon var mini mini eftersom de gått i samma klass sen 1:an tror jag...så tror det måste va Emelie :)

Vem älskar du?
Finns så många! Familjen, mina vänner och djuren. Finns ingen specifik...ännu :)

Vem pratade du senast i telefon med?
Farsan min. Han satt i lastbilen, jobbar natt å ville säga go´natt, så söt <3

Vem skulle du ge bort en miljon till om du var tvungen?
MÅSTE jag ge bort dom? :) Nej men skulle dela upp det; hemlösa, forskning av nå slag typ bröstcancer, nån djurrättsförening och till mitt fadderbarn!

Vem kan berätta allt för dig?
Det avgör personen ifråga själv! Jag hoppas alla vet att man kan lita på mig i vått & torrt!


Vem kan du berätta allt för?
En del av mina vänner och framför allt familjen!

Vem hatar du?
Svår fråga! Hatar alla som inte har nåt hjärta i kroppen som t ex mördare, våldtäktsmän, folk som ljuger, folk som gör djur illa, rasister, ja...ni hajar!?!

Vad blir ditt namn baklänges?

Enilorac! Kul att det kom upp :) Finns en liten kul incident om just detta :)


Har du gjort en snöängel i år?

Minns inte, men var det snö så gjorde jag troligtvis det :)


Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus?
1 vecka :(

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja! Ibland har man tur helt enkelt!

Första sporten du gått på ?
Gymnastik

Minimorötter eller pommes frites?

Får man välja farsans friterade pommes? :)

Vad längtar du mest efter till just nu?
Att vara på Cuba å dricka cuba libre, kolla in deras sjyssta bilar å dansa...i väntan på att ta båten över till Key West (stavas det så?) för att simma me delfiner :)

Hur gammal har du tänkt bli?

Skitgammal! Ska slå rekord! :)

Har du haft vattkoppor?
Jupp i 5:an å trots dessa fula "koppor" kunde jag inte hålla mig ifrån "Maggan-discona" hehe, redan då va man en festprisse :)


Vad drömde du i natt?
Vettetusan, minns inte och minns jag så brukar det va så sjukt att man blir knäpp av att tänka på det, en hel såpopera :)

Vad åt du senast?
Te å rostade mackor me ost på...mumma!

Höga eller låga strumpor?
Beror på. Låga på sommaren, höga på vintern! Snyggt me riktigt långa till kjol å stövlar ;)

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Hehe ja :)


Bikini eller baddräkt?
Bikini

Är du mörkrädd?
Nope, har ju fasiken bott i en olåst friggebod i skogen i flera år :)

Riktig gran eller plast?
Önska jag kunde ha riktig men e allergisk. Luktar ju sååå underbart. Så jag får tyvärr välja plast.

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt me slingan som jag har virad runt sängen tänd...lite mysfaktor

Godaste drickan till frukost?
O´boy...fortfarande :)

Vill du bli president?
Njae, fy för de ansvaret. Det överlåter jag till Obama :)

Duscha eller bada?
BADA!!! Men har inget badkar :( Så får nöja mig me duschen!

Har du gråtit i skolan någon gång?
Mmm, tyvärr, och det ska man INTE behöva göra!!! (beror ju på vad man gråter över såklart, kan ju va av lycka, då e de OK!)


Hur tar du dig till skolan?
Går inte i skolan just nu men i januari kör det igång igen och då blir det cykla lr bussen. Lr kanske ska dra igång min gamla ciao moppe ;) Ja, där satt den !!!

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Jajjemen, på en maskerad. Skitsnygg va jag....lr inte :)

Sjunger du på toa?
Har duschen på "toa" så ja, jag sjunger på toa (i duschen).

Vilken färg har din jacka?
Den jag använder nu e en kritstrecksrandig hoodkavaj me gråa muddar å luva.

Vilket land vill du åka till?
Många för jag vill åka jorden runt!



Vad var det senaste som fick dig att skratta?
När Linda, jag & Adam kollade på Björn Gustavsson - klipp på youtube :) För skön den där snubben ;)

Vad ska du göra NU?
Sova! Finns en förklaring vad jag egentligen gör uppe nu ifall ni undrar..

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Hihi ja :)


Har du sett din bästa vän gråta?
Ja!

Vilka vitaminer åt du när du var liten?
Ååå, vi fick nå jättegott av mamma som man drack, whiskey tror jag de hette :) Nej, skoja bara. Solisan (lr e de nå annat...hmmm) tror jag det hette. Fick en mugg med sånt, tror det va gult och smaka mumma, ville dricka de hela tiden men det fick man ju såklart inte :(

Har du varit med i en rättegång?
Nej

Är du polare med grannarna?

De e klart ;)

Vilka språk talar din mamma?
Svenska, Engelska och Italienska!

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Har inga, men skulle gärna skaffa...

Har du äggat någon?
Nej

Har du varit utomlands?
Jaaaaa and I LÖÖÖV IT!!!

Var är dina syskon just nu?
Danni är hemma hos mamma och pappa. Och Bella är hemma hos sig & Oscar. Förhoppningsvis ligger de i sängen och sover till skillnad från sin knäppa/sjuka storasyster CarreBarre :)

Vad var den senaste drömmen du minns?
No comments!

Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
"Hej gullet! Jag är på väg hem nu. Ska vi kanske se en film ikväll? O tror du att det här är menat till Jon så har du fel :) Puss Carran!" (Från min käraste Sandra) :)


Ja det va en lång info-lista det här!

Nu ska jag lägga mig! E vaken fortfarande för att den här förbannade magen inte kan hålla sig i skick :( Fattar inte att det alltid e på kvällarna å nätterna de e värst...

Har iaf haft en mysig kväll. Linda & Adam kom hit å jag bjöd dom på fläskfilé, rösti, stekta champinjoner, bea, sallad å en liten blandning av rödlök, kikärtor, kidneybönor, tomater, olja & vinäger! Va en mycket lyckad måndagsmiddag! Inte alltid man käkar så gott en måndag :)

Sen när de gått börja jag prata me Helene på msn å vi har spelat "Röj-flagg" i ett x-antal timmar...man blir lätt beroende hehe...TACK för trevligt sällskap Helene :)

Nej, nu ska jag borsta gaddarna, tvätta av sminket och gå å sussa! MEN kan inte sova hela jädrans dan imorn, har lite att fixa me + att MallanBallan kmr på kvällen :) Ska bli mys :)

Puss Puss...å Go´morron :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Det var så lite så frugan

2009-09-15 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback