Let Me Sign


TWILIGHT



Robert Pattinson - Let Me Sign

Ooh
Standing by a broken tree
Her hands are all twisted,
She's pointing at me,
I was damned by the light comin'
Over all as she
Spoke with a voice that,
disrupted the sky.
She said,
"Walk on over, yeah
to this bit of shade,
I will wrap you in my arms"
And hold you safe,
"Let me sign,
let me sign."


Så himla fin låt, allrahelst när man sett filmen och att karln har sån röst,det visste jag inte. Och karln kan ju spela piano,gitarr...ja, you name it! Ni som ännu inte sett den...SE DEN!!!

Klicka på länken å NJUUUT!!!

http://www.youtube.com/watch?v=u41N2EaNDsI

Å i november kommer 2:an, New Moon :)

Ett smakov kanske???

http://www.youtube.com/watch?v=HyxGKiCxCgo&annotation_id=annotation_199448&feature=iv


Ja ni...vad säger man? Jag längtar iaf till 2:an :)

Oj oj oj vad ni måste tycka jag e fjortis, men det får ni tycka, för jag bjuder på det å står för vad jag tyker :)



Neee, nu ere nog dags för mig & Patten att sova ;)

*SLEEP TIGHT*





Kommentarer
Postat av: Linda

Haha visst e den bra!! Love it :)

Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback