Ny dag, nya äventyr...

Fredag i dag och vad ska man göra av denna dag tro?

Ett som e bestämt e att Mallan å jag ska ses, sen vad vi hittar på, det vet man ALDRIG :)

Va i Täbban igår ju...fasiken vad man hittar saker när man har 1,50 :- hehe...för hemskt å orättvist! Har så mkt jag skulle behöva handla å göra; köpa kläder, köpa smink, köpa Thierry Mugler - Angel, klippa mig, göra slingor, köpa hår till en ev. hårförlängning, pengar till den ev. hårförlängningen, fixa naglarna, köpa skor, köpa saker till hemmet (hittade så sjuukt fina lyktor på Indiska igår *vill ha*), klacka om stövlarna, köpa tränings/simkort, kastrera Freja å kastrera OM Siri...pallar inte deras jävla brunstiga ljud hehe...ja det va en del det :) Viktigast av allt e ju att fixa fram stålar till LONDON!!!!!! Jag SKA med!!!!

Nog om detta!

En fråga...Vad tycker ni? Ska jag göra en hårförlängning???

Saknar det så, förutom alla flätor på natten å att endast få duscha var 3:e dag hehe...






Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig iordning, gå till centrum och öppna ett konto ang. SLICK :) Sen bege mig till Bellan för en fika :)

hörs senare min hjärtan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback