Skor, Skor, Skor!

Har aldrig riktigt brytt mig så mkt om skor, nöjt mig med ett par sjyssta gympadojjor, ballerina, nå finskor, ett par stövlar å jobbskor. Men nu börjar jag känna mig som Carrie i Sex And The City :) Vill bara ha mer å mer å vill helst matcha skor me outfit (typ matcha skorna me ex. ett rosa linne, ögonskugga osv). Hittade en mkt trevlig sida igår när jag satt med mina kramper imagen och inte kunde somna, www.have2have.se, heter sidan. Gå in å titta vettja :)

Här kmr några utav de jag fastna för...å det va en HEL DEL :)

                                                 

Som sagt, fanns en hel del jag fastna för...kul me skor :)

 

Stackars er killar (om det nu e nåra killar som läser), måste tycka det va ett riktigt tråkigt inlägg hehe :)


Fanns lite andra saker oxå som jag självklart fastna för :)

                          

 

Nej, nu får jag hejda mig! Men kan ju inte sova å de e skönt å sitta å pilla lite vid datorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback