Underbara dagar

Kollade ju fotbollen igår (Förrgår)...sunkig match me självmål (me hjälp av Berg iof) som avgjrde 1-0 till Sverige. MEN...vi e ett steg närmre nu iaf ;) Satt me min Sverigetröja, svor, skrek å hoppa :) Sen blev de "segerdansen"hihi...efter matchen promenrade jag, Eva å Ana-Maria hem till moi...Linda kom även senare. De blev en del dirty-taking, youtube-tittande å prat om "SLICK" :) Självklart gick "PATTEN" (Robert Pattinson för er som inte hajja hehe) på repeat :)

När tjejerna mina gott så kunde jag bara inte somna...som nu...fattar inte att jag inte kan somna i tid nångång........

Gick upp runt 12-tiden, gjorde mig iordning som en sengångare hehe men va i tid hos Sarran iaf ;) Jag, Linda, Ana-Maria å Sandra tog en tur till Täbban, va tvungen att gå till försäkringskassan...IDIOTERNA !!! Tack vare dom har ja 1,50 att leva på i ca 4v...kul...N0PE !!!( handläggningstiden ligger på ca 4v )...:(
Efter de tröståt jag på donken, mumma. Hämtade upp Malin på Glitter å for hem till Sandra för lite kaffe å MASSA pratande å flummande (as always) :)

Va helt enkelt 2 kanondagar! FLER SÅNNA TACK!!!!!

Imorn blir de dejt me Malle-Balle :) Antigen sitta hemma här lr möta upp 2 jobbarkompisar som jag lovat...time will tell!

Nee, nu de tamejtusan dags för skönhtssömnen!!!

Vill ha nån att kramas med...NU, gosa ner sig i sängen som de underbart söta "Miranda-nallarna"...
Nån frivillig??? ;)

En underar låt vill jag bjuda på innan jag loggar ut å klättrar upp i min säng...som btw e livsfarlig..1m till taket, vaknar, sätter sig upp (snabbt),AJ!!! =bula hehe...


http://www.youtube.com/watch?v=iXk6ga4OJAs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback