Blir inte alltid som man planerat...

Neee, planen höll till lördag eftermiddag...sen var det meningen att jag skulle hem och svida om och träffa brudarna. Men mådde skit, på ALLA plan!! Så glad att jag har så förstående vänner, love you all :) Sen va jag lite tveksam till att gå ut eftersom jag e sj.skriven och då bör man ju hålla sig hemm. Men planen var att inte dricka nåt, bara umgås med mina vänner...måste ju få ha ett socialt liv oxå annars går jag ju ännu mer in i väggen...jaja, får satsa på nästa helg eller till Mallans födelsedag :)

Är glad för eran skull brudar, att ni hade skoj :) Hoppas ni dansade lite för mig oxå :)

Jahapp, vad ska man hitta på idag då?
Hyra en film kanske? Eller nå annat bus?
Nån som vill joina?

Nu ska jag iaf städa undan lite sen gå å hansla lite mat!!

See ya!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback