Middagsbesök och klippning

Efter påskfixandet bjöd jag över Danni på middag :) Gick och handla lite det som fattades sen lagade vi en superduper god wook med ris!! Jag har ingen wookpanna men då kan man köpa wookgrönsaker (thai). Vi slängde wookgrönsakerna i en panna och tärnad kycklingfilé i den andra, slängde även i en hackad chili och några hackade vitlökar, kryddade med massa goda kryddor sen blandade vi i allt i en och samma panna. Serverade med ris. Så himla billigt, enkelt och himmelskt gott!!!

Och middagen blev ju inte sämre för att Kära Danni var här!! Munnen gick i ett på oss, vi skratta å fjanta oss, så mysigt vi hade det Danni!! Måste vi göra om, men då tar vi en ny spännande maträtt :)

Efter de skickade jag in Danni i duschen, en kompis till oss skulle ju komma för att klippa oss och stackarn hade jobbat hela dagen, sen hem hit å sen vidare...så vi tänkte att vi skulle va klara i tid eftersom hon hade bråttom..

Tänkte visa resultatet...varken jag eller Danni var väl inte helt stylade men såhär blev det...







Danni, jag hade ju fler bilder på dig, men det går inte att ladda upp dom :/ Ska göra ett nytt fösök senare!! Du blev iaf JÄTTEFIN i håret gumman!!

Och jag blev SJUKT nöjd!! Sen blev det sån sjysst längd på luggen så man kan ha den lite vilt som jag har på bilderna och man kan ha snebena. Pullisongerna kan man ha lite snyggt framme (dock inte som på bilderna HAHA) och man kan peta dom bakom öronen!!
KALASBRA!!!

Gott folk, Carran is BACK ;)

TACK min kära vän för en kalasklippning :)

Nå, vad tycker NI om resultatet??

Och Danni, du är och förblir min ögonsten, finns alltid här för dig och du kan ringa mig dag som natt om du behöver prata om nåt som hänt eller bara behöver prata av dig!! TI AMO!!!

Sist men INTE minst...har 2 GALNA katter varav 1 riskerar att få göra en bungyjump från 6:e våningen, Siri din brunstiga rackare!!! Sen har vi Freja-Bus som än sålänge inte satt klorna i tullpanerna eller i påskriset...ännu, är bara en tidsfråga innan allt ligger i molekyler här...just nu pågår det nattliga bus-racet :)



Siri - Den brunstige!!!



Freja - Den busige!!!

Nej, nu så tackar jag för mig och säger godnatt!!

Har en sak jag tänkt börja med...ett ordspråk i varje inlägg :) Så här kommer det första...

Bättre att vara ute på hal Is och ha det Glatt.
Än att gå omkring i Lera och Sörja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback