Moster Carran :)

JAA!! Jag ska bli MOSTER :) De flesta vet det säkert redan..Men ååh SÅ lycklig och glad jag är för Bella & Oscars skull!! Men det är svårt att fatta att partypinglan Bella ska bli MAMMA :) Hon komer bli en så UNDERBAR mamma och Oscar kommer bli en UNDERBAR pappa.

Bella gick in i v.20 nu om jag minns rätt. Så nu kan man känna lillens kickar inne i magen :) Jag är helt lyrisk över detta!! Varenda babyaffär måste jag gå in i och det finns en JÄTTEMYSIG här intill sjukan!! När jag har lite mer pengar så ska jag shoppa loss!! I september kommer prinsen/prinsessan :)

Önskar jag hade nån bild på den blivande mamman men har ju inte de :/ Ska ta en bild i helgen och visa er vackra gravida Bella :) Det bara strålar om människan hehe :)



De fina blivande föräldrarna :)



Älskar dig syster!! Kommer ALLTID finnas här för dig!!

/C

Kommentarer
Postat av: Pockethexan

Hallå "granne"! Visst är det väl skönt att få vara hemma i sin egen soffa att krypa ner i efter vår tuffa vecka med gap o skrik, nya piller o renskav...

Jätte kul att läsa din beskrivning av hur det har varit att ligga på TUB o få förklarat för sig vad ordet betyder; tackar, tackar!



Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg o att det har gått bra att fira Valborg utan att skjuta allt för många raketer in på grannens balkong..

Själv stannade jag inne nerbäddad i soffan med fjärkontrollen till TV-n (med fler än tre kanaler att välja på) i handen, du kanske förstår varför efter att du hörde hur det gick för mig i går..



Kramis från din TUB-granne alias "Pockethexan" o om du är intresserad av min blogg kika gärna in där o säg till om du vill att jag ska ta med en "hexpocket" till dig om du också vill vara med i bokringen o bli en Pockethexa..!!!

<;D



PS;grattis till att du ska bli moster o vad jag minns så är det när man är halvvägs som är den mysigaste delen av grav. bläet är över o man är inte för stor..hoppas att du sjunger/pratar för systerbarnet för den hör ju redan nu din röst o kommer att känna igen dig sen..Kramis igen o lycka till med den lille, du kommer säkert bli en toppen moster!!!DS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback