Så var man här igen

Sömnen inatt har inte vart den bästa. Vred och vände på mig bra länge innan jag somna. Ställde klockan så jag skulle ha god tid på mig MEN det finns ju en sån bra knapp man kan trycka på - SNOOZE (stavas det så? hehe). Den använde jag, så blev lite stressigt imorse. Kvart i 9 stod morfar på parkeringen, så snäll som skjutsa :)

Så nu är jag på plats. Nu väntar nästan en veckas kämpande innan det är fredag fm och det är dags att åka hem igen...heja heja heja, kämpa på!!

Nu är det strax lunch, tror det var Biff á la Lindström, får vi se hur det smakar :/ Grymt hungrig..har bara hällt i mig 2 nutrilette och i värsta fall om maten smakar skit (som den brukar) så får det väl bli en till nutrilette. Kanske kommer härifrån smal och smärt som aldrig förr ;)

Hörs senare!!

Kram Bananas ;)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback