Eclipse

ÄNTLIGEN ska jag få se den!! Som jag tjatat :)

Blir Bella och jag, kanske Danni. Vi ville göra en syskongrej så då var ju detta passande :)

Satt och tänkte lite idag medans jag fick min akupunktur...jag började med hela denna proceduren 19 april. Sen dess har jag mått både bra och dåligt - mest dåligt, vart nykter men ändå kunnat gå ut med mina vänner och dansat som jag älskar vilket leder till att jag mår bättre.

Nu den 9 augusti är det dags för en 3 veckors inläggning igen, Blandade känslor. Kommer bli astufft, det vet jag, så kommer behöva allt stöd jag kan få...MEN jag SKA klara detta!! Saknar att jobba och göra alla "vanliga" saker...får se hur långt jag kommer dena gång...

Nej, nu är det läggdags!!

Puss mina vänner!

/C


Kommentarer
Postat av: heidi

du klarar detta gumman.du har hela din familj bakom dig.Jag finns här om du behöver spy galla,r bara sällskap.Och snart kommer "bebben" då får du andra saker i huvudet oxå. stor kram kusinen

2010-08-04 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback