Frågor och svar

Vad blir ditt namn baklänges?
eniloraC, och det finns en kul historia om just detta :P


Har du husdjur?
Katterna Siri & Freja.


Har du gjort en snöängel i år?
Japp :)


Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?
Några veckor vad jag minns...


Platt eller lockigt hår?
Platt men vill ha lockigt!!

Vad gör du när det regnar?
Njuter av regnet och kollar på nån film med tända ljus

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja :)

Vad har du för startsida på ditt Internet?
www.facebook.com

Vem ringde du senast?
Mamsan

Tycker du om sengångare?
Eeehh, jag tror jag är en sån :P

Vad har du för mobilringsignal?
Takida - The Things We Owe

Fösta sporten du gick i?
Gymnastik

Vad längtar du mest till nu?
En varm famn att somna i...

Hur gammal har du tänkt att bli?
En sisådär 120 år ;)

När åt du en fiskebulle senast?
Minns inte, det är ju sååå äckligt!!!

Vad drömde du om i natt?
Oj, minns inte, sov som en stock :)

Vilken tv-serie är bäst?
Finns ju såå många som är bra, How I met your mother kanske..

Kan du gå ner i spagat?
Har inte prövat men, nja, tror inte det hehe

Vad åt du senast? 
Lite jordnötter

Höga eller låga strumpor?

Låga på sommaren, långa på vintern.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja...

Röd,grön,blå eller gul mjölk?
Vit mjölk :P

Sommar eller snö?
Sommar!!!!


Bikini eller baddräkt?
Bikini

Är du mörkrädd? 
Inte alls...


Har du någon gång haft ett par kalsonger på dig? 
Självklart :)

Riktig gran eller plastgran?
Plast, är allergisk :/

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt....

Godaste drickan till frukost?
Te eller mjölk

Senast lästa bok?
Om jag kunde drömma

Vem kramade du senast?
Morfar

Älskar du att sjunga?
Ja, men sjunger hellre än bra :)

Vill du bli president?
Inte Carrans grej tror jag..


Har du någon gång spelat kille i en teater?
Jag tror det, på gymnasiet...


Duscha eller bada?
Bada, men har inget badkar :(


Kan du ditt mobil nummer utantill?
Japp!!


Har du tråkigt?
Just nu - JA!!!


Har du gråtit i skolan nån gång? 
Japp!!

Har du någon gång sminkat dig till punkare?
Jaa :)

Sjunger du på toa?
Nej...


Vilken färg har din jacka?
Svart


Använder du långkalsonger?
När dom behövs så åker dom på ;)


Är du höjdrädd?
MINST sagt!!!


Vilket land vill du åka till?
Italien eller Cypern!!


Vem var den senaste som fick dig att skratta?
Skrattade riktigt ordentligt när Malin hälsade på mig på sjukan :) Annars skrattar jag rätt ofta :)

Vad ska du göra nu?
Sova!!

NATTI!!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback