Helt ok..

Dagen blev helt ok faktiskt..började ok sen började jag må illa och blöda näsblod :( Va iaf pigg när Mackan & Annika kom :) Fick 2 tidninar och lite annat + låna några filmer varav 2 inte kommit ut i Sverige. och i den ena e Ethan Hawke med i :):) blir till att kolla film i helgen eller ta med lurarna på måndag..

BTW...Mackan och hans band; "BackSeatRhythm" spelar på Sportan den 28:e august...BOKA in det!!! Dom är GRYMMA!!!! :)

Vi som är här nu har haft kul idag, flamsat och skrattat :) Sen kom vi överens om att se "Beknäckargänget" på 6an, kul när man kan hitta på saker tillsammans, även fast vi alla mår skit.

I morn blir det hemgång, hem till mina bebisar :) Saknar dom så otroligt mycket. Dom är ju väldigt rogivande djur..





Sen på lördag ska jag hem till Malin och fira henne, att hon slutat på Glitter..men lovar fortfarande inget eftersom jag mår pyton :/ På söndag är det Jenny´s BabyShower och samma gäller där, kommer om jag är pigg nog..HOPPAS :)

Neee, gick upp 7 imorse, dags att lägga huvudet på kudden!!

/C

( Frugan; har helt glömt bort :( Min hjärna stannade nog kvar i Berga...hör av mig imorn ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback