Jag är NÖJD

Satan i gatan va BRA Eclipse var!!! Kan lätt se den nu igen :) Och det var klart den bästa utav de 3 filmerna!! Får vi se vad de andra filmerna som kommer har att bjuda på...jag vet ju vad som händer så bara lääängtar ;);)



Och inte gör det mig något att de är 2 grymt snygga killar som har huvudrollerna ;)

De har tydligen gjort en parodi på Twilight...den SKA jag se HAHA, verkar helsjuk :)






HAHA :)

Innan bion så gick jag, Kulan (Bella) och Danni runt i Kista sen mötte vi upp Oscar och Hector (Oscars kusin) och käkade...jag käkade thai, så jävla gott!!!

Va en bra dag idag och satan vad STOR Bella är nu och det är 6 VECKOR kvar!!! Hon kommer ju sprängas känns det som :) Men ack så vacker hon är!!!

Nee, nu lite tv-tittande sen sova!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback