Måndag

Ja på måndag är det dags igen :/ Mellan kl 8-9 ska jag infinna mig på plats (TUB). 3v har jag framför mig...denna gång!!! Kommer säkerligen bli en gång till. Ser inte alls fram emot detta men det är ett ont MÅSTE. Jag SKA klara detta!!!

Jag VET att jag inte vart, hmm, hur ska man säga?? "Vart mina vänner till lags"!! Men vafan, jag har vart tvungen att tänka på mig själv...sorry :/ Och med det menar jag ta det lugnt och typ sova. Önskar jag kunde sätta alla de som inte förstår i samma sits. Inget jag vill, absolut inte, älskar er för mycket. Men kanske det skulle vara lättare att förstå?!?

Kan tänka mig att om man är helt "frisk" och så får man höra min livsituation och hur jag mår och vad jag går igenom...det kan inte vara lätt att "sätta sig in i"...och jag FÖRSTÅR det!!! Ni kan altid fråga om det är ngt ni undrar över...

Finner inte ord just nu...men jag vill att ni (mina älskade vänner, ni vet vilka ni är) ska veta att jag gör mitt bästa!! Det kommer bli så mycket bättre efter den här skiten...men snälla ni, ha alltid i åtanke att jag t ex inte svarar för att jag inte vill prata med er, eller inte orkar komma över för att jag tycker Du är jobbig osv. Så är inte fallet, det är Carran som INTE mår BRA och går på sparlåga...och snälla (!) ge mig tiden att läka!!



/C

Kommentarer
Postat av: Angie

Hej Gumman!!



det är bara att höra av dig så kan jag komma och hälsa på dig någon dag om du har tråkigt.



Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback