PUCKO!!!

Jag går till ICA för att främst av allt köpa ett rör Treo mot den jävliga huvudvärken. Jag går in, handlar det jag ska ha, betalar och går hem. Innanför porten slår det mig,FAN!!! Jag glömde Treon!!! Blir SÅ trött på mig själv ibland...har gjort samma sak fast då skulle jag hyra en film inne på ICA, knappar in pers.nr. osv och betalar och går hem...UTAN film...kan nte låta bli att skratta haha :)

Pratade senare med morbror och berättade, han dog av skratt hehe :) Och världens BÄSTA morbror hoppar in i bilen och kommer förbi med ett gäng alvedon <3

Funderar på att se nån film, nå roligt...annars får det bli en favorit i repris, "Den sista Mohikanen"..



Verkligen en favorit!!! Efter att ha lyssnat på den här (älskar musiken) så blir det den :)

Puss

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback