Söndag

Satan vad tiden gått fort, imorn är det redan måndag och det betyder att jag ska tebax til TUB...har inte riktigt lust med det :/ Men det är ett MÅSTE!! Har packat ner filmer och hörlurar så blir mkt film :) Och sen bok 2 i Twilight sagan, inte att förglömma :)

När jag kom hem i fredags så decka jag på soffan och vakna sent på lördagen...skulle till Malin men kroppen sa ifrån helt enkelt :/ Likaså idag, det är ju Jenny´s babyshower men jag orkade knappt ta mig in i duschen idag...sorry guys :/

Ska ringa papa nu och säga att jag tycker han ska hämta mig nu :)

Hoppas ni andra mår bättre än mig och att ni får en bra dag :)

/C

Kommentarer
Postat av: mallan

Ge mej beskrivning så kan jag komma och hälsa på dej i veckan =)

2010-08-15 @ 15:28:42
Postat av: Pockethexan

Hej gumman!



Jag ser att det är dags för Tuben igen o att det är kämpigt för dig, vill bara säga att jag vet hur du har det o jag lider med dig men jag vet att det är värt det sen efteråt när man har kommit igenom det som jag nog tror att jag har gjort (fast det var ett rent h.v.e under juni..)!!!



Jag har fått mail ifrån sjuksköteske eleven Ulrikas mamma, för hon fick en bok av mig från min bokring så om du är nyfiken kan du kika in hos mig o läsa vad hon har skrivit om sin bok.



http://pockethexorna.blogspot.com/2010/08/svensk-sjukvard-i-deckarformat.html



Hoppas att det kommer att gå bra för dig o sluta inte kämpa för det finns ett ljus efter livet i tunneln el. vad man ska säga om det man går igenom när man trappar ut medicin som man har levt länge med.



Kramis o lycka till o hälsa gärna från mig på Tuben o hoppas att det är trevliga medpatienter o att ni får fortsatt goda fruktskålar att njuta av!

<;D

2010-08-15 @ 17:58:22
URL: http://www.pockethexorna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback