Timmar kvar...

Japp, om ca 12h är jag hemma i min lägenhet och hemma hos mina bebisar :) *Längtar*

Ska även handla nå fint på Village och en blomma till mormor och morfar som tack för kattvaktning :)

Ang. lgh så ska jag göra om lite, lite höstmysig. Byta ut sängen, sängbord ska inhandlas, nya gardiner, soffa ( gärna en bäddsoffa, praktiskt när man har sovgäster ) och blommor. Ska bli skoj
:)

Men först ska Freja-bus kastreras!! Funkar det inte och hon fortsätter kissa lite här och där så får hon flytta hem till familjen...:/

Nu ere dags att sova bort några timmar så jag får komma hem nån gång :)

PUSS & NATTI

/C


Kommentarer
Postat av: linda

Nämen :D Låter som att det kommer bli superfint! :D

Ehs vad gör lite kattpiss här o där ^^ hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback