Familjen

Jag älskar verkligen min knasiga familj :) Utan dom hade jag inte vart den jag är i dag. Självklart har mina vänner ett finger med i spelet ;)

Jag, Danni och pappa slängde ihop lite tacos sen kolla vi "Så mycket bättre". Satt och babbla en massa och mysade med djuren, saknat alla SÅ mycket!! Lite kul för när jag kommer hem så tror Ronja att hon får göra PRECIS vad hon vill :) Hoppar upp i soffan osv..Busvovve!!

Sen bläddrar mamma runt bland alla kanaler och ser att New Moon börjar precis och säger att jag inte ska kolla vad som börjar, hon vet ju hur de slutar hehe :) Fick min vilja igenom men va tvungen att åka hem typ efter en halvtimma då jag hade chansen att få skjuts hem. Så vart det med de..Pappa fattade inte hur man kunde kolla på en film med vampyrer och sågade den efter 5 min hehe, han e rolig han :)

Kom hem och har legat nerbäddad i soffan och kollat tv. Klockan bara flög iväg så nu är det dags att förflytta sig några meter till sängen!!

Imorn vill jag till mormor och morfar, så jag kan få hälsa på min älskade Siri, inte träffat henne på 2v :( Aldrig vart borta så länge från henne :(

Jaja, natti natti!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback