Helg

Så skönt att va hemma från sjukhuset!! Men man hinner knappt landa innan det är dags att åka in igen. Skrivs ut på onsdag så blir inte en hel vecka, kommer gå fort :) Ska inte trappa nåt mer heller nästa vecka, ska stabiliseras på den här dosen tills nästa inläggning.

Igår var det Idol-final hemma hos Linda och Adam :) Va en supermysig kväll med mkt skratt och flams hehe..mkt tack vare Cirkus Möller :) Vi alla fick "asså shiiiit" på hjärnan haha :) Och rätt person vann Idol :) Tycker låten va riktigt bra!! Annars i det stora hela var finalen ganska tråkig :/

Idag har det slappats till max!! Riktigt najs!! Nu sitter jag och väntar på att Danni och pappa ska hämta mig. Ska äta där och ev. sova där. Vet inte när jag träffa mamma senast :( Pappa har ju vart sjuk och sen blev mamma sjuk :( Ska krama på dom massor :)

Åååhh, fick ju träffa lille Jamie igår oxå :) Va STOR han blivit. Jollrar och skrattar för fullt och en liten knubbis har han blivit oxå :) Mosters gulleplutt!!

Nee, nu måste jag gå...nu är dom här!!

Ha en mysig lördagskväll!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback