Lördag

Idag va jag och Ana-Maria och kollade på när Non Silentium sjöng in julen i Österåkers kyrka. Bra mysig stämning och dom var grymt duktiga! Kul och se Jonas sjunga också :)

Sen gick vi hem till mig och kollade på Den Sista Mohikanen, favorit i repris :) Snacka lite skit och garva en hel del. Blev en tidig kväll. Hade tänkt knata över till Adam och Linda för att hälsa på lillkillen men var för trött :( MÅSTE va nå fel på mina järnvärden eller nåt eftersom jag är så himla trött hela tiden..nedtrappningen av medicinen gör ju sitt också såklart men jag är ju sjukligt trött :/

Får se vad man hittar på imorn. Vore mys och träffa Jamie :)



(gillar frippan och dom viftande tårna :P)

Eller kanske kolla me Linda om jag kan komma förbi imorn ist och krama på Nick :)

Jaja, det visar sig!!

Nu tror jag det är dags för sängen...ny dag imorn!!

KRAM

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback