Onsdag=hemgång, handling och hämta katt...

Ja så kan man sammanfatta denna dag.

Idag skrevs jag ut från sjukan, mycket skönt!! Ska tebax 10/1 och får då dela rum med samma som jag delade med nu :):) Känns toppen ;) Skönaste finskan i världen haha :) Vi kommer dessutom bägge 2 nollas denna gång, skönt att ha en trygghet i varandra.

Kom hem och slängde mig i sängen...såå skönt att ligga i sin egen säng!! Vakna av att mormor ringde och fråga när jag skulle hämta Siri...jag flög upp, drog och handla lite, fanns ju inte ett skit hemma. Sen gick jag över till mormor och morfar för att hämta lillkissen..

Va så himla rädd att hon inte skulle känna igen mig men oj, det gjorde hon verkligen...blev världens pusskalas sen däcka hon i mitt knä :)

Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och kolla lite tv. Självklart MYSA med Siri :)

Kram på er alla fina!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback