Tandläkaren

Va hos tandläkaren i tisdags. Extremt nervös som vanligt MEN jag klarade det :) Det värsta var nog taxichauffören som skulle köra tebax till Sabbatsberg, jävla dåre!!! Trodde vi skulle krocka ett antal ggr :/

Men allt såg jättebra ut och efter alla helger så ska jag få en kallelse för narkos då dom ska borra, göra avtryck och fixa inför de nya inplantaten. 2 st nya fina framtänder får jag :) Så ska han försöka fixa mitt överbett lite oxå. Kan det bli bättre? Snacka om att jag hade tur i oturen när jag ramlade förra året.

Kommer även bli medicinfri i början av året :) Så jävla skönt!!!

Sen kommer en annan STOR sak hända men det berättar jag mer om sen :):)

Imorn blir det Idol-kväll hemma hos Linda & Adam :) Ska bli kul!! Kul att träffa David & Frida oxå, va för längesen!!!

Och jag har paxat Jamie :) Inte träffat lillen på bra länge nu :( Mosters lilla skruttis :)

Juste, farmor & Bengt var här idag och vi fikade. Jättemysigt! Va så himla längesen jag träffa dom! fick mandariner, lussebullar, raggsockor och pengar så jag kunde köpa mig en tidning och så...TACK!!!

Ha en bra torsdagskväll!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback