Äntligen

Nu har pappa vart och bytt modem till datorn :) Men e inte helt nöjd. Det funkar konstigt nog på den SEGA dumma datorn men inte i den datorn som e ok :/ Hmmm...men får lite supporthjälp ikväll av Jimy efter jobbet. Det här blir man ju gaaalen på. Men har iaf ett internate :)

Jahapp, vad har hänt sen sist, inte så mycket tror jag. Har ju vart sjuk så mest legat hemma och degat, kollat på film efter film efter film...så nu behöver jag nya filmer att mala sönder :) Men det ska jag lösa.

Vet inte om jag skrev i förra inlägget att jag ska sövas ner igen den 17/3?!? Men så ligger det till. Då blir det rotfyllning ingen å lite annat. Å sen efter det blir det ett besök för att tala om implnatat. Hoppas det kommer hinnas med under sommare. vore najsans :)

Som ni flesta vet så har jag panikångest, inget jag skäms över, därför jag har startat
www.panicdisorder.blogg.se Har inte mått så här dåligt på länge, gråter för minsta lila och har konstant ångest. Läs mer om min resa på den bloggen :)

Är även mer taggad än någonsin att börja träna, bli den gamla vanliga Carran :) Så nu ska jag se ut nå bra kost jag ska hålla mig till, dra ner på colan, ut å gå, simma och styrketräna - BEACH 2010...HERE I COME :)

Å sen behöver jag lite hjälp av er...är så trött på de här halvlånga tunna frissiga håret, har fått för mig att de e kort hår jag ska ha...SÅ...

Kort lr långt ???

HELP :)

Hörs senare..har en HELDAG framför mig med centrum besök, medarbetarsamtal, möte å sen jobba :/ HUA!!!

Ta vara på denna lill-lördag mina vänner :)

Pöss :)




Kommentarer
Postat av: mallan

jag tycker att du ska ha som du hade den bästa sommaren...alltså sommaren 08 =)

brunt, kort + blonda slingor =)



pusskram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback