Helgen :)

Nu är det söndag, slutet på helgen som vart en kalashelg :)

I fredags var det tvätt-och städdag innan Oscar hämtade mig. Skulle käka middag där, kolla Let´s Dance, kolla in nya huset och bara mysa :) Åh ni anar inte hur mysigt huset var!! Och det har så många projekt på G så det kommer bli jätefint!!

I går började dagen hemma hos Bella å Oscar, åkte hem och förberedde inför kvällen. Angie, Mallan å Ana-Maria kom hit innan vi begav oss in till stan :) Så skönt att slippa Åkersberga för en kväll...dock saknade jag musiken, för ere nåt som funkar på Sportan så ere musiken!!

Kvällen började på "Bara Vi", satt där ett tag, inte nå favoritställe precis och stämningen var lite...ja, konstig..En bit där ifrån liggar Kelly´s vilket passade mig, Angie, Ana-Maria å Mallan lite bättre :) Rockmusik, rockkillar å skön stämning - me like it a lot :) Hade gärna stannat längre, helst hela kvällen men istället hamna vi på Imperiet...helt ok men musiken sög!! Träffade dock några killar varav en var riiiktigt söt hihi :) Jag å Ana-Maria gick me dom till donken sen hamna vi på efterfest hos den söta pojken :) Va riktigt kul...å mysigt hihi :P

Ana-Maria å jag var hemma i berga halv 8 haha, tyckte inte Ana-Maria skulle behöva gå hem så hon sov hos mig. Så somna väl vid halv 9-9 efter en massa pratandes om kvällens bravader å kuligheter :) Kan ju säga att jag va BRA sliten idag, sovit nästan hela dagen hehe, behövligt :)

Det största minuset igår kväll var att min Mallan blev dålig å var tvungen att åka hem :( Nästa gång gumman, då ska du må bra å inte behöva åka hem :)

Summan av kardemumman är att detta var en TOPPENHELG på alla sätt å vis!!! Tack alla inblandade!!

Imorn börjar "långveckan" på jobbet, hua!! Känns väldigt skönt å kul att de e Petra å Bella jag ska jobba med :)

Nej, nu ska jag bädda ner mig i soffan under täcket å fortsätta kolla på Wallander, antar att de blir en till film efter! Pricken över i:et vore lite mysigt sällskap...men men, jag överlever :)

/Carran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback