Inte nu igen :(


Vaknade imorse helt igentäppt i snoken, ont i halsen och i huvudet. Var bara att ringa sig sjuk. Så jädrans typiskt, började ju bli frisk...så idag har jag inte gjort många knop, kollade lite på Sex And The City innan jag hoppa in i duschen för att sen gå till apoteket..efter det slocknade jag totalt! Vaknade för 1h sen. Har btw ÄNTLIGEN fått igång mina kanaler, dom e ju inte snabba på Tele2...

Kommer ju inte kunna somna nu så vilken TUR att det är dubbelavsnitt av Dawson´s Creek på 4:an :)



VEM minns inte denna serie?? Och lika upprörd var man (iaf jag hehe) över att de inte hände nåt eller hände det man ville skulle hända. Har legat sömnlös ett x-antal nätter nu så även fast jag höll på Joey & Dawson så ere nu kärlek mellan Joey & Pacey MEN det HÄNDER ju inget haha, vilken nörd jag e haha :)

Sen för denna serie mig tillbaka till Frippe, ett ex. Vi kolla jämt på den här serien å så köpte han skivan så vi hade nå mysigt å somna till, sötisen :) Var tider det!!

Nog om detta, stackars mina (få) läsare som måste stå ut me mitt pladder :)

Ska ta å dricka mitt honungste nu, trycka i mig lite alvedon å spraya nosen min med lite menthol :)

Ha de
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback