Jahapp...

Då var det dags igen. Legat vaken hela natten, inte så konstigt iof eftersom jag sov hela kvällen.

Tror jag hinka i mig 3-4 koppar honungste, en jädra massa halstabletter å massa "puffar" nässpray...kul natt :/

När klockan hunnit bli 07 så fick jag nog!! Gjorde mig iordning och begav mig till doktor Krister. Och tur var väl det, hade nå virus å ev. en liten lugninflammation :/ S´å nu har jag fått antibiotika, huvudvärkstabletter och en flarra hostmedicin! Ska försöka ta mig till apoteket senare idag, nu e jag så trött så orkar inte ta ett steg till...

Hoppas jag e frisk tills på fredag och verkligen till den 17 mars då jag ska sövas ner...

Jaja, lär höras senare :) Nu ska jag dricka upp mitt te å slökolla på TV nerbäddad i soffan!

/Olycksfågeln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback