Suck...

Forfarande vaken!! Dock sovit fram å tebax under kvällen men man behöver ju faktiskt några timmar nattetid. Men är ju som ni vet sjuk så får ta det här med en klackspark och det får ta den tid det tar...

När man är vaken såhär på natten/morgonkvisten så fastnar man i en del program hehe...

Dawson´s Creek vet ni ju redan att jag följer men efter det så är det en serie ni säkert känner till, Popular..



Ganska larvig serie men skönt å slökolla på å man fastnar lite lätt :)

Efter det så börjar..



...gillar det skarpt!! Bästa "morgonprgrammet" tycker jag!! Ganska sjuka å så har de roliga gäster :)

Nu e det ljust ute och jag vettetusan hur å när jag ska somna...ska ringa jobbet och sjukanmäla mig över helgen, kommer inte palla jobba :/ Sen va ju doktorn osäker på om det var lunginflammation eller mykoplasma...dumt å ta ett simpelt jädrans prov?!? Tydligen, snåljåpar!! Om jag inte har mykoplasma så smittar jag ju inte, kan va väldigt trevligt å veta, så man vågar umgås med folk!! Och vill ju inte smitta ner mina kära arb.kompisar å gamlingarna!

Blir en myspys-helg hemma, får se om familjen vågar träffa mig, då åker jag LÄTT hem till dom, bli lite ompysslad :)

Jaja, kan jag inte sova nu så ere ju "Efter Tio" haha, vilken TV-nörd man blir av att vara sjuk :)

Hoppas ni alla andra mår bra :)

/Carrisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback