Nu är det MITT år!!

Detta ska bli MITT år!! Inge EGO i det utan ni som känner mig, läst min blogg osv vet att jag har mått skit...VARJE år!! Simma blir nr 1 på listan!!!

De nya året började dock inte så bra, på morgonkvisten när vi va på väg till efterfest nr 1 så upptäcker jag - Vart tusan e mobilen?? Jag minns att jag hade den nere i biljardrummet sist så sprang fort ner dit men ingen mobil :/ Nettan & Johan har sökt igenom hela huset och ringt den å samtidigt letat...spårlöst försvunnen lr STULEN?? Men VEM på festen?? Kan inte se nån utav dom som var där som mobiltjuvar...jag minns iaf att jag för en gångs skull inte "supit bort" den! Jag vet att jag hade den, fler som såg, hmm MINST sagt olägligt!!!

SKITSAMMA!!

Dagen började förträffligt. Sprang över till Linda som bjöd på GODASTE köttfärs/potatisgratängen - MUMMA :) ( Linda? När blir jag bjuden på den igen hehe ) Sen sminkning och hårfixande samtidigt som vi babbla gärnet och självklart kolla in grabbarna i "Love And Theft" på projjan :) LÖÖÖÖVELY :) Blev jättenöjd! TACK Linda! Dock "föll" håret pga allt snöande, men va fint ändå :)

Mötte upp Mallan hemma hos mig och stackarn fick se hur jag irra omkring som en skållad råtta efter allt å inget i turbofart för att hinna med bussen...som vi hann med :)

Innan vi anlände till paret David så va jag tvungen att göra ett spontant klädbyte hehe, ringde å bad pappa komma upp med ett par nya skor för stövlarna jag lånat av Linda gick INTE att gå i :/ Så blev mammas orangea varmfodrade ja, gympadojjor till nyårsklädseln - sexigt :) Tur att festen va i närheten av familjen :)

Kvällen var KALAS med en superhärlig blandning av folk, utsökt mat mmm, dricka, biljardspelande, dansande och snuskhumor :) Och 2 efterfester blev de :) Bra najs :) Måste säga att jag har ont i ansiktet och i magen idag efter allt skrattande :)

TACK Nettan & Johan (och era små hjälpredor) för att ni ordnat med allt så fint och bra!!!

Var väl en del jobbiga saker som dök upp och rörde till det i huvudet på mig...men, jag är inte mer än människa...

Första dagen på året började segt och...naket...utan mobilen som nu inte finns :(
Tog bussen hem till Malmskogen för att få tänka på lite annat och det lyckas de alltid väl med här hemma - NI ÄR DE BÄSTA!!!

Har inte kunnat sova inatt...fastna framför TV:n me alla roliga kanaler som jag inte har + en väldigt kelig Ronja som var ovanligt glad att matte kom hem, följt efter mig sen jag kom hit å nu ligger hon i sängen å väntar, sötnosen :)



Samma säng, samma ställning, samma Ronja fast hon nu e lill-Ronja x 3 lr nåt :)

Ikväll tycker jag vi ska leka :) Kanske ses nånstans (kan va hos mig), spela lite spel å ha de lite galet kul sådär...nån som e på?? E ju ändå lördag :)

Dags att sova några timmar...

God Fortsättning/Carrisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback