Sugen nån???

Nån som e sugen på att gå på "The Last Bounce" med mig??



The Last Bounce, fredag 23 april 2010, kl 20.00

Ericsson Globe, Stockholm

Bounce - Sveriges mest framgångsrika danskompani genom tiderna - avslutar sin långa succékarriär med en sista storslagen avskedsföreställning i Ericsson Globe i april. Med sig har de över hundra gästdansare från bland annat Cullbergbaletten och Harlem Hot Shots och tillsammans bjuder de på en storslagen hyllning till dansen som du sent kommer att glömma!

Längd ca 2,5 timme med paus.
Student och ungdomspris gäller upp till 26 år.

The Last Bounce, fredag 23 april 2010, kl 20.00

http://www1.ticnet.se/PriceTable?eventId=GLO534GLB04231

Jag SKA gå!!! Har sett dom 1 gng tidigare å SATAN i gatan va BRA det var!!! Så om nån vill haka på - HOJTA till!!!

Är man en gammal dansmänniska som planerar att börja dansa igen så e ju detta rena himmelriket :)

Om nån hakar, då tycker jag vi lägger undan lie pengar och går ut å drar en runda på stan, det e ju ändå en fredag och det kommer spritta i benen på en hehe :)

Som sagt, HOJTA, jag e på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback