TACK...

...ALLA som förgyllde min födelsedag i lördags :) Och TACK för alla fina presenter :)

Hade SÅ kul!!! En kväll jag sent kommer att glömma!!

Bilder finns på Facebook :) Blev en hel del galna bilder hihi...

Presenterna kom väl till användning, ja...kanske inte alkoholen då, men alltid bra att ha lite hemma :)

Som vanligt hamnade vi här på efterfest :) Jag somnade efter ett par timmar (?) i soffan och tittar upp och ser ett gäng sova på golvet haha, stackare :) Men jag å Leo förflyttade oss upp i sängen efter att Daniel gått så de andra kunde inta soffan. Jag tror det var jordens kallaste natt, fråga Leo haha som tyckte att en liten nalle kanske kunde få upp värmen  :)

Efter att ha hämtat presenterna hos Linda´s föräldrar som btw hade städat undan allt - TACK!! Så begav mig jag, Angie å Leo till pizzerian på storängsvägen...vi alla 3 bad om "doggybag" haha...passa perfekt eftersom jag å Leo skulle jobba på kvällen :) Blev en SEEEG start på dagen men sen jädrar blev jag överpigg hehe...

Ja, TACK än en gång alla!!










Nu blir det Paradice hotel sen sängen...möte imorn kl 13...

KRAAAM :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback