Tjenixen

ÄNTLIGEN dator!!! Hemma hos föräldrarna, ska strax åka med Sami hem...blev lättast så eftersom en del ska göras imorn. Men fick en trevlig kväll med familjen iaf :)

Så typiskt att datorn pajja, eller rättare sagt modemet till datorn pajja, när jag gick och blev sjuker å allt...hade så mkt jag ville blogga om på min andra blogg, www.panicdisorder.blogg.se MEN får göra det när modemet e kirrat!!

Fattar inte att jag inte däckat vid det här laget...har legat i feber, hostat blod osv å första dagen man mår hyffsat ok så har man tvätttid och den var BEHÖVLIG!!!

Så har tvättat, sopat (dammsugaren e paj), skurat, fixat å grejjat sen hit...å här har jag masserat Danni och mammas fot. Stackars pappa vågade inte bli masserad haha men förstår han, han fick nån slags maskin över sig i förrgår över ryggen och benen så fick åka in till DS. Visade sig att han hade sprickor i ryggen :( Så han går på smärtstillande och blir hemma några veckor...snacka om änglavakt!!! Kunde ha hänt så mycket värre saker jag inte ens vågar tänka på :/ HUA!!!
Och mamma har stukat foten :( AjAj!! Och Danni har nageltrång som jag undersökt idag...Sköterkan Carran va på besök med andra ord :)
Stor KRAM & PUSS till dig pappa, mamma & Danni!!! Älskar er!!!

Har även hämtat min mobil och annat kvarglömt hos Nettan & Johan, så blev en promenix me vovven Jullan som btw verkar va sjuk :( Håller tummarna för att de e nå tillfälligt!! Annars blir det veterinären :/

Så nu är det de gamla numret som gäller igen...RADERA de andra!!

Resterande dagar blir heller icke lugna...

Idag ska jag in till Täby och byta modem till datorn så förhoppningsvis funkar den imornkväll :) Ska även passa på att dra en sväng in till H&M, har en 100-ing kvar på presentkortet :) Sen in å hälsa på Mallan :)

Sen förbi Angie å hämta en jacka å lämna hennes kamera :)

Och slutligen till Stina för att återigen få finfina naglar :)

Sen på fredag är det jobb som gäller, hela helgen :) Ska bli kul att komma tebax :) HATAR att gå hemma!!! Missar iof en del kul men men, that´s life :/

Har å andra sidan 3 andra saker att se fram emot, har dock inte bokat, ska göra det när lönen kommer den 27:e...

* "Kvarteret Skatan" 6/2 med Linda å utgång efter det :) (om planerna fortfarande ser ut så???)

* "Hoffmaestro & Chraa" 27/3 Är en fredag å löningshelg så varför inte stanna kvar å gå å shaka lite nånstans??

* "The Last Bounce" 23/4 - deras SISTA show ihop - MÅSTE gå!!! En fredag...ut å shaka??

* "Salsakryssning" med Galaxy och brudarna 30/4 - 1/5 - kan bli HUR kul som helst :)

Vilka hakar på på de nedersta 3 sakerna? HÖR AV ER så kan vi boka tillsammans :)


Skulle velat ha gått på Johnossi oxå men har inte råd å biljetterna vekar va slut :(

Som ni kanske märkt e jag SÅ nedrans trött på att gå ut i berga!!! Nu ere sköna ställen i stan som gäller :) Gillart ;) Stan - HERE WE COME!!!

Men självklart kommer man ju slinka in på Sportan iaf nångång haha, e ju en klasiker hehe..

Nu ska jag packa ihop hör å dra mig hemåt!

Hoppas det löser sig med modem å allt imorn så jag får igång internet!!

Puss på er alla goingar därute :)

/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback