VILL HA, VILL HA, VILL HA - NU!!!

Jag ska börja gå ut och gå och simma nu för fullt!! Dels för att gå ner i vikt och dels för att träna upp kroppen, speciellt knät som strulat i SÅ många år, alldeles för många onödiga år! Älskar skor med klack - pumps, sandaletter ja, you name it...men har inte kunnat gå i det pga knät. Men som jag sagt tidigare, 2010 är MITT år och i vår och sommar ska det användas högklackat hejvilt :)

Jag har hamnat i skodjungeln och MÅSTE dela med mig av NÅGRA av mina favoriter...dessa NÅGRA blev ganska många hehe men kände att jag var tvungen att dela med mig av vad jag hittat...

              
              

 

Va en del men det e inte slut än :) Här kommer några utav de absoluta FAVORITERNA!!!






Nu MÅSTE jag få vältrimmade/tränade, bruna ben och det MÅSTE bli väder för dessa skor, helst NU så jag får använda dessa små godingar :)

Åååhh, jag e kär haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback