Det går inte som jag vill...

Va ett tag sen...

Har vart fullt upptagen med att missa roliga saker med mina vänner + ambulansresor 2 dagar i rad pga gräspollen. Har mått bra sen i söndags nu så *peppar peppar*!!

Usch, inte min dag idag, eller mitt år överhuvudtaget om vi ska ta i ordentligt!!

Detta med TUB har fört mkt gott med sig men också mkt jobbigt!! T ex att jag inte orkar göra lika mkt saker, va social med mina vänner osv...Man läser bloggar om hur kul alla haft (och det unnar jag er ) och själv har man haft den här jävla panikångesten i halsgropen varje dag, varje timma, varje minut, varje sekund! Vill bara vara som alla andra, gå på TTTT, ta en öl, busa och hitta på spontana saker.

Hela tiden är jag osäker på om jag orkar hitta på saker och jag hoppas ni förstår mig, det är inte det att jag inte orkar vara med er...önskar inget hellre än att leka med mina bästa vänner och vara den där pigga Carran...men nu går Carran på halvlåga, hoppas det ändrar sig...

Fick mig oxå en annan känga som gjorde att en tår föll, vad det är vill jag behålla för mig själv just nu men tycker det bara e så jävla rutten stil!!!

Nej men Carran då, nu har jag väl vart deppig nog :) Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av min underbara fläkt :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback