Mobillös

Kommer hem, ska sätta mobilen i laddaren och inser att en del fattas...

KATTJÄVEL!!! Jag vet att det är Freja, hon har gjort det förut, mitt framför ögonen på mig. Så nu nås jag bara på msn eller fejjan. Ska kolla imorn med mamma och pappa om de har nån mobil jag kan låna. Icke lägligt var detta!! Måste ju köpa en ny laddare nu :/

En lugn fredagkväll blir det! Måste ju ladda till 100 inför morgondagen :p Hoppas jag är någorlunda pigg bara. Blir ingen sen kväll ikväll. Ska bli riktigt kul imorn :) Hänga med brudarna och kolla in grabsen ;)

Skrapade ihop till en film, "Har du hört ryktet om Morgans?"...hört att den ska va bra :) Efter de blir de nanna kudde, om man kan somna i den här värmen. Men min kära fläkt jobbar ju på så bra så det ska nog gå bra!!

Ha en härlig fredagkväll i sommarvärmen!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback