Taggad

Vart på TUB i dag och träffat min doktor och fått mina mediciner. Sjukt seg var jag när jag vakna efter ca 2h sömn...va sjukt varmt i lgh så det gick helt enkelt inte att sova.

Tänkte gå och vila nu när jag kom hem MEN neee, är övertrött så sitter och dansar i soffan istället :) Kanske jag somnar i natt oxå..

Lite uppvärmning :) Ska till Tompas TTTT med Angie, Mallan och kanske Anna och Ana-Maria :) Sjukt taggad. Inte gjort så mkt mer än sovit på sistone så ska bli kul och träffa lite folk och dansa :)

Den stora frågan är VAD man ska ha på sig!?! Vädret lever sitt egna liv och min kroppshydda orkar jag inte ens prata om hehe...men nåt hittar jag nog..

Ska fortsätta mitt party här i soffan :)

Hoppas ni alla får en underbar torsdag för det tänker jag ha :D

PUSS

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback