TRÖTT

Märks att man inte gjort så mycket på länge...kom hem efter ett tag från barnvaktandet och nedrans vad trött jag är!!

Men vill ändå göra nå kul ikväll..dessvärre verkar ingen annan vilja det. Har iof inte kollat med alla än..

Fick ett erbjudande...att åka in till stan på en dejt med S. Men känns inte riktigt bra idag. Jag e trött och han har sonen hemma. Får bli en annan helg :) :) Längtar sååå efter att få träffa honom :)

Sitter och överväger om man ska knata ner till Sun video å hyra en rulle?!? Hmm...tål att tänkas på.

Tror iaf att det blir en powernap innan jag gör NÅGOT!! ögonen går i kors och snart blir det tandpetarställning :)

Hörs kanske senare...om jag inte hamnat på andra sidan stan ;)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback