Varmt varmt varmt

AC vore KALAS att ha installerat sånna här varma dagar/nätter...går ju för tusan inte att sova :/

Vakna kl 6...kul...men nu ska jag hoppa in i duschen, blir en KALLDUSCH!!! Fixa mig iordning sen ner en sväng till centrum och efter det in till TUB och hämta nya mediciner. Lär va helt slut efter allt detta, tål ingenting nuför tiden, har liksom ingen ork :/

Är även så förbannad på min äckliga loftsäng!!! Bort bort bort!!!

Vill ha en säng på "markplan". Drömmer varje natt hur jag nån dag kmr ramla baklänges ner från stegen...hua :( Och med min enorma tur så händer väl det...

Och det är ju inte mindre varmt där uppe precis...

Neee, en RIKTIG säng och en fläkt och Caran blir överlycklig ;)

Måste lösas!!

Ha en underbar onsdag i det soliga vädret :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback