Vilken kväll men börjar känna mig gammal

Ja, vilken kväll hörrni brudar :) Men på TTTT känner man sig nu förtiden en aning gammal hehe :)
Jaja, lika kul hade jag för de :)
Tror vi dansa nonstop i 3h, va riktigt bra musik och jag kunde INTE stå still - känns i fötterna idag+i mina stackars benhinnor :/ MEN det var värt det :)

Eftersom jag var nykter är jag också den som är piggast idag och vill leka...men får bli imorn ist :) Ska ev. ut med Linda, hennes kusin och hennes kompis. Får se hur jag känner mig imorn.

En sak är iallafall planerad, pappa och jag delar intresset "gamla bilar" så vad passar då inte bättre än att gå på "American Car Show"?? :) När jag skaffat körkort ska jag köpa mig en riktigt cool jänkare så kan vi ut och ragga ;)

Nee, eftersom det inte var nån som orkade hitta på nåt ikväll så blir det filmtajm!! Önska jag kunde ha fönstrena öppna, SJUUUKT varmt!!! Men öppnar jag riskerar jag 2 katter mindre...så får nöja mig med vädringsluckan!!

Ha en mysig fredagskväll!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback