Vinden vände

Trodde verkligen jag skulle riva sönder tapeterna pga att det va så tråkigt i lördags...MEN så prata jag me Angie på msn och Ana-Maria i telen och vips var dom här :) Pratade även med mina gamla kompis Tommy´s brorsa på fb så han kom oxå hit :) Har inte träffat han på skitlänge så det va askul :) En blöt Malin kom förbi en sväng oxå sen gick hon hem till M :)

Efter ett tag, eller några timmar senare med pratande, drickande och lyssnande av skön musik blev det taxi till Sportan haha...orka gå i spöregn :) Blev även taxi hem haha...

Va SJUKLIGT varmt på Sportan, vi va där lite längre än 1h, kändes som typ 5h...men kul hade vi, huvudsaken :)

Idag har jag sovit ut och vart på mysig grillmiddag hemma hos Angies bror. Dom hade mysigaste vovven, Eros, som verkade gilla mig då han slickade på mig, nafsa mig i brösten och börja jucka på mig hahaha :) Lilla snuskvovve hihi...Blev en HEL del tjejpratande som ni killar nog gärna velat lyssna på, eller inte hehe..

Nu ska jag lägga mig i soffan, se New Moon, nördigt?? Tyck det då ;) Jag, Bella och Danni ska gå och se Eclipse nu i veckan så måste ju friska upp minnet lite ;)



Tog fler bilder men de blev så suddiga och så gick det inte att lägga upp dom här :/

NATTI!!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback