4 timmar

Om 4h måste jag gå upp :/ Ska iväg in till TUB. Läggas in. Men blir bara 1 dag denna vecka sen tillbaka på måndag, vara där tills de stänger för sommaren.

Lite nervös är jag allt. Är ju inte som hemma precis. 9 andra människor man ska leva med, äta skitmat, sova i en riktigt oskön säng mm...och då kan ni oxå tänka er att man inte är riktigt stabil pga nedtrappning av medicinen.

MEN, det ska gå fin fint :)

En kul grej...Midsommar är KIRRAD!!! Wiiihooo :) Ska bli så himla kul :) Längtar!!

Nej, nu måste jag gå och sova, om jag nu kan somna...

Hörs om nån dag!!

KRAM

/C

Kommentarer
Postat av: Pockethexan

Brukar kika in i mellan åt o se hur det går o nu ska du visst läggas in igen (ligger du där nu?). Jag hade ju en ganska enkel resa medans jag låg på TUB men nu sen när jag kom hem fick jag känna på hur det är med abbstinens o nojor (inte kul) efter att ha ställt om medicinen.



Hoppas att det kommer att gå bra för dig o att du får den hjälp du behöver om du ligger inne o läser det här kan du väl hälsa från mig o om du är nyfiken så kan du gåin på min blogg o läsa hur det gick för mig att fira kronprinsessans bröllop på plats.



Kramis!

från hon som också låg på TUB o som kallar sig för Pockethexan själv!

<;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback