Drama

Haft det jättemysigt hos Bella här nu i 2 dagar. Var mindre kul att komma hem till dom här busungarna...kläder överallt och lite annat.

Bella och jag gjorde en gudomlig köttfärssås...MMM...MUMMA!! Sen kolla vi TV, hitta nån skruvad film hehe. Sen blev det "Mina jag och Irene" haha :) SÅ BRA!!

Har känt mig så lugn och harmonisk hos Bella, fick känna några kickar från bebben oxå :) MYS!!

Sen här emellan har det vart lite drama mellan 2 av mina bästa vänner som jag inte tänker gå in på närmre. Tycker bara det är så synd! Och att vi är 20+ allihopa men beter oss som om vi satt i sandlådan. Jag tänker INTE stå emellan er och det vet ni båda två! Hoppas det iallafall löser sig för alla parter!

Imorn ska jag till TUB. Börjar tröttna på att åka in dit. Funtar på att gå här i Berga om det är möjligt.

Jaja, dags att lägga huvudet på kudden och försöka sova!

Massa Kramar





/C

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer aldrig be dig välja mellan oss som vänner.

Bara för att vi två inte kommer överens så behöver inte du lida för det gumman :) det behöver du inte oroa dig för.

2010-06-15 @ 10:21:03
Postat av: Malin

du ska bara koncentrera dej på dej själv vännen <3

som jag sa till dej, det är bortsuddat vi ska inte prata om det här nå mer...



love you

2010-06-15 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback